La recerca el tresor

Els nois i noies de 4t treballem l’expressió escrita en català. Treballem molts tipus de textos. El mes de maig hem treballat el text instructiu. Vam aprendre a fer una recepta de cuina per saber com es fan unes instruccions.

Després vam jugar a la recerca del tresor. El joc consistia en fer equips de quatre membres i amagar  un tresor per qualsevol lloc de l’escola on es pogués enterrar sota terra: patis, jardineres, etc. L’objectiu del joc era saber fer unes instruccions per trobar el tresor i també saber dibuixar un mapa del tresor. Es van amargar 12 tresors entre els dos grups de 4t i es van fer 12 equips.

Quan els grups van acabar d’escriure les instruccions i van acabar de dibuixar el mapa ja estevam preparats per iniciar la recerca del tresor. En el moment que vam trobar tots els tresors cadascú va haver d’escriure a la web en què havia consistit l’activitat i com havia anat a cadascú.

Podeu veure totes les fotos de l’activitat aquí: La recerca del tresor

Podeu veure tots els tresors aquí: https://agora.xtec.cat/escolalavilapalamos/categoria/la-recerca-del-tresor/