Festa de la Castanyada 2022

A l’escola estem començant a preparar la festa de la Castanyada d’enguany.

Recuperem la tradició del detall de tardor. Volem decorar l’escola amb detalls de tardor: pinyes, castanyes, moniatos decorats. Proposem a les famílies que ho feu a casa i ho porteu a l’escola. Del 20 al 28 d’octubre podeu portar els detalls de tardor.

Cliqueu aquí per veure tots els detalls de tardor que han decorat l’escola.

El divendres 28 d’octubre celebrarem la Castanyada a l’escola. Durant tot el dia hi haurà un munt d’activitats. Els nois i noies de 6è preparen una gimcana de 9h a 11h. Els més petits faran tallers i activitats amb famílies voluntàries.

A la tarda menjarem castanyes i farem balls. Iniciarem la festa de la castanyada cantant tots junts la cançó Les castanyes peten, peten de la Dàmaris Gelabert.

Els més petits La castanyera de Dàmaris Gelabert , els mitjans El ball francès, els grans el Circassian circle i tots junts el ball de La Castanyera.

A les 15:25h obrirem les portes a les famílies per poder compartir la festa una estona junts.

A la tarda es podrà venir a l’escola disfressat de castanyer o castanyera. Els usuaris de menjador caldrà que portin la disfressa dins d’una bossa.

Del 24 al 28 d’octubre hauran de portar 15 castanyes amb el tall fet a la classe.

Pel divendres al matí necessitem pares, mares, àvies…voluntàries per fer de castanyera o castanyer a la comunitat de petits.

Participeu en les activitats TAC de la castanyada a www.edu365.cat/celebracions/castanyada

IMPORTANT: Dilluns 31 d’octubre és festiu en s