Ens fan un encàrrec a 2n!

A finals d’octubre els/les alumnes de 2n vam rebre una visita ben especial! Van venir l’Aina i en Joan de 3r acompanyats d’en Ramón per proposar-nos un repte d’allò més motivador.

Es veu que el curs passat  l’alumnat de 2n, que ara fan 3r, van dinamitzar l’hort del pati. Tenien moltes ganes que la feina feta continués aquest nou curs. Així que ens van portar tot d’eines (n’haurem de descobrir els noms!) i ens van proposar continuar amb l’hort!

Il·lusionats vam acceptar el repte i vam aprofitar per fer-los un munt de preguntes!

Moltíssimes gràcies als de 3r per confiar en nosaltres.

A continuació teniu l’enllaç per accedir a l’àlbum fotogràfic:

ÀLBUM FOTOGRÀFIC

Us anirem informant de totes les novetats!