A 4t escrivim notícies a la web de l’escola

Els nois i noies de 4t treballem l’expressió escrita en català. Treballem molts tipus de textos. Aquesta setmana hem treballat la notícia. Hem mirat notícies dels diaris, web, televisió, ràdio i xarxes socials.

Dins l’espai de treball globalitzat hem fet el projecte dels volcans a raó de l’ erupció del volcà Cumbre Vieja. En parelles hem escrit una notícia sobre el volcà. Aquest és el resultat de totes les notícies.

Per escriure la notícia han tingut present el títol, el cos de la notícia, posar una foto i un vídeo i signar la notícia amb els noms dels/de les redactors/es.

Podeu veure totes les notícies a: https://agora.xtec.cat/escolalavilapalamos/categoria/escrivim-noticies-a-la-web/