Informació d’inici de curs 2020-21

“Cada infant és un Newton, un Einsten, perquè és capaç de crear les seves pròpies històries, el seu laboratori i dur a terme els seus descobriments, els seus propis aprenentatges. Però una condició indispensable és el temps, el respecte que cada infant necessita per construir i organitzar el seu món d’aprenentatges.”
– Nancy Bells –

Benvinguts/des al nou curs 2020-21 !!!

Aquest any les reunions de mares i pares amb tota la informació del curs s’han fet a través d’audiovisuals on podreu conèixer les tutores/rs i tot el que els/les alumnes necessiten portar a l’escola, així com aspectes importants del dia a dia de l’aula.

Tots els dubtes que tingueu sobre l’organització del curs escolar els podeu enviar al correu reuniofamilies@escolalavila.cat. També podeu enviar missatges a les tutores/rs de cada curs. En els vídeos trobareu tots els correus electrònics dels/de les mestres.

Aquí teniu la informació de tots els cursos:

Informació de la comunitat de petits. Alumnes de P3

Informació de la comunitat de petits. Alumnes de P4

Informació de la comunitat de petits. Alumnes de P5

Informació de la comunitat de mitjans. Alumnes de 1r

Informació de la comunitat de mitjans. Alumnes de 2n

Informació de la comunitat de mitjans. Alumnes de 3r

Informació de la comunitat de grans. Alumnes de 4t

Informació de la comunitat de grans. Alumnes de 5è

Informació de la comunitat de grans. Alumnes de 6è

Mesures extraordinàries de /Salut per evitar els brots de la COVID-19 a les escoles (Informació per les famílies)

El primer dia d’escola cal portar la declaració responsable signada. us la podeu descarregar aquí: