XVIIIè Concurs de dibuix de punts de llibre

Reporters La Vila

La biblioteca de Palamós organitza una nova edició del Concurs de dibuix punts de llibre de Sant Jordi.

La proposta d’aquest any és l’escriptor Gianni Rodari (1920-1980), mestre, escriptor, pedagog i periodista italià. És una de les figures més rellevants de la literatura infantil del segle XX.

Els alumnes de 1r a 6è participen en el concurs de punt de llibre. Hi ha dues categories: 1a categoria de 6 a 8 anys i 2a categoria de 9 a 12 anys.

El mes de març estaran exposats tots els punts de llibre a la biblioteca de Palamós. Del dilluns 2 fins el dissabte 14 de març es podrà votar pels/per les guanyadors/es que sortiran el dia de Sant Jordi.

Aneu a la Biblioteca de Palamós i agafeu els contes escrits per Gianni Rodari. Hi ha una selecció de llibres exposats.

Els nens i nenes de 1r a 6è de la nostra escola també participen en aquest Concurs de punt de llibre de Sant Jordi.