XVIIè Concurs de dibuix de punts de llibre

Reporters La Vila

La Biblioteca de Palamós organitza una nova edició del Concurs de dibuix de punts de llibre de Sant Jordi.

La proposta d’aquest any és l’ obra l’Illa del Tresor de Robert Louis Stevenson (1850-1894), en commemoració del 125è aniversari de la mort de l’autor.

El dia de Sant Jordi es dona el premi del punt de llibre i els nens i nenes de l’ Escola La Vila hi participem cada any. Els alumnes de 1r a 6è participen en el concurs de punts de llibre. Hi ha dues categories: 1a categoria de 6 a 8 anys i 2a categoria de 9 a 12 anys. Cada concursant pot presentar un únic punt de llibre fins el 22 de febrer de 2019.

Qui era Robert Louis Stevenson. Podeu llegir el primer capítol de l’illa del tresor aquí

El mes de març estaran exposats a la Biblioteca i es podrà votar pels/per les guanyadors/es que sortiran el dia de Sant Jordi. Aneu a la Biblioteca de Palamós i agafeu mostres del llibre L’illa del tresor, un dels llibres més famosos de la literatura universal de tots els temps. Hi ha una bona selecció de llibres exposats.