XII Regata interescoles

El dissabte, 19 de juny celebrem un any més la XII REGATA INTERESCOLES. Les famílies i acompanyants podran veure la regata des del moll de ponent. Amb el suport de l’Ajuntament de Palamós, i del Consell Esportiu del Baix Empordà.

El programa es el següent:

10,00h trobada al l’aula del Club i exposició del procediment de sortida

De 10,30h a 11,00h Sortida del port i volta d’entrenament

De 11,00h a 12,30h Proves Puntuables

De 12,30h a 13,00h tornar a port i recollir el material

13,15h Lliurament de premis

Convoquem els alumnes seleccionats de cada centre a les 10h del mati del dissabte 19 de juny a l’aula del Club de Vela Palamós. Per portar a terme aquest projecte necessitem, novament la vostra inestimable col·laboració per tal de que engresqueu els nois i noies seleccionats a participar a la regata.

Recomanem que els equips seleccionats portin xandall de l’escola, una muda de recanvi i crema solar, i/o una gorra.

Circular informativa