Visita pedagògica

El dijous 21 de març vindran a visitar La Vila un grup de professionals italians, amb l’objectiu de fer xarxa entre professionals del món educatiu i conèixer el nostre dia a dia a l’escola.

Són un grup de professionals que treballen a la Cooperativa La Clessidra i venen acompanyats de la Laura Malavasi (és pedagoga, formadora i consultora que s’ocupa de projectes de formació i coordinació pedagògica per serveis de 0-12 anys en moltes regions d’Itàlia i també col·labora amb la Universitat de Parma)  que ha estat a l’escola  en diverses ocasions.

Venen a conèixer la mirada pedagògica  de l’escola:  reflexió sobre el concepte d’infant, el paper del mestre, els espais interns i la connexió amb l’exterior, la metodologia de treball…

Després d’aquesta experiència, tenim la gran sort que dos professionals del centre podran viatjar a Itàlia i formar part d’un viatge d’estudis on es podrà visitar centres de la zona de Mòdena i conèixer el seu funcionament.