Visita del Conseller del Departament d’Educació a l’escola

Reporters La Vila

El proper divendres 29 de març ens visita l’ Honorable Sr. Josep Bargalló, conseller d’Educació de la Generalitat de Catalunya. El conseller ve a veure el dia a dia de l’escola, passarà per totes les comunitats i espais del centre i tindrà una trobada de treball amb l’equip directiu. L’ acompanya l’ Excm. Sr. Lluís Puig, alcalde de Palamós, el Sr. Martí Fonalleres, director dels Serveis Territorials del Departament d’Educació a Girona i el Sr. Josep Maria Garcia Balda, Inspector de l’escola.

Josep Bargalló i Valls (Torredembarra, 1958) ja va ser conseller d’Educació des del desembre de 2003 fins a febrer de 2004, quan va ser nomenat conseller en cap durant la presidència de Pasqual Maragall. Llicenciat en Filologia catalana per la Universitat de Barcelona. Ha estat diputat al Parlament de Catalunya per ERC des de 1992 fins a 2003 i a l’actual legislatura des del 2018.

La visita del Conseller d’Educació a l’escola: