Viatge de final de curs de 6è

Aquest curs 2021-22, els nois i noies de 6è acaben l’etapa d’Educació Primària i com cada any es fa el viatge de final de curs. El viatge de fi de curs és a Port Aventura – Coma-ruga els dies 1, 2 i 3 de juny.

Malgrat el COVID, la col·laboració de les famílies amb les activitats organitzades al llarg del curs passat, per tal de recollir diners i fer més econòmica aquesta activitat va ser tot un èxit. També comptem amb l’ajut econòmic de l’AMPA que ens cobreix el transport. L’import final a pagar per cada alumne serà de 50€.

El preu inclou: autocar, estada a l’hotel, monitoratge, activitats esportives, entrada i dinar a Por Aventura.

Pagament de 50€ a La Caixa entre els dies 14 de febrer i 6 de març. Recordeu retornar l’autorització i el resguard de pagament a l’escola dins les dates establertes.

Descarregueu-vos l’autorització aquí