Viatge de 6è

Finalment hem tirat endavant el viatge de final de curs de 6è.
El farem la manera que ens ha semblat que es garanteix millor la seguretat de tots i totes.
Anirem a una casa de colònies anomenada La Garbinada que es troba a la Gola del Ter (Estartit). Aquesta serà la darrera aventura que compartirem amb els vostres fills i l’oportunitat de fer aquest acomiadament de grup que ha quedat trencat per les malaurades circumstàncies que hem viscut aquests mesos per la pandèmia de la COVID19.
Marxarem el dia 29 de juny a les 8.30 i tornarem el dia 30 de juny a les 16.30 des del camp de futbol. Tot i que les mesures de seguretat ens permetin viatjar tots en un mateix autobús hem decidit fer-ho amb dos autobusos. Cada nen anirà assegut cada dos seients i haurà de portar mascareta. D’aquesta manera garantitzem que hi haurà una distància entre ells.
Prèviament a arribar a la casa de colònies pararem al parc d’aventura Costa Brava de Pals. Allà esmorzarem  i en petits grups farem els diferents circuits que ofereix el parc. El parc garantitza totes les mesures de seguretat posant especial èmfasi en les preventives de la Covid-19.
Arribarem a la casa a l’hora de dinar i durant el que queda de dia i el matí de l’endemà farem escalada, tir amb arc, windsurf i caiac, tot en grups reduïts que seran sempre els mateixos.
Teniu més informació a la circular d’autorització.
Aquesta circular conté l’autorització que caldrà portar omplerta i signada a l’escola. La data límit per fer-ho és divendres 19 de juny. Podeu imprimir el document, signar-lo i portar-lo a l’escola en qualsevol horari ja que si l’escola no està oberta el podeu deixar a la Bústia. També podeu venir a l’escola i omplir les còpies que tindrem impreses nosaltres, com us vagi millor. En aquest cas l’horari és de 8:30 a 13:30h.
Durant els propers dies rebreu per correu documentació que caldrà omplir per la casa de colònies en relació a l’estat de salut dels vostres fills.
Caldrà que ho empleneu i ho retorneu a l’adreça indicada.