Vacunació de la 2a dosi COVID dels alumnes

El proper dijous 24 de març al pavelló de l’escola La Salle es posarà la segona dosi de la vacuna als nens i nenes de P5 a 6è que es van posar la primera dosi.

Només hi ha un punt de vacunació per totes les escoles al pavelló de La Salle. Horari de 17 a 19:30h.

Els nens/es han de venir acompanyats dels seus pares/mares o tutors legals. Només es posen segones dosis. No es poden vacunar els nens/es que han passat el COVID a menys de quatre setmanes.

Documentació necessària el dia de vacunació:   Tarja Sanitaria  + Autorització en cas de no venir acompanyats per pare /mare. Per més informació truqueu al CAP de Palamós.