Vacunació COVID19 als alumnes de l’escola ( 5 a 11 anys )

El passat mes de desembre es va iniciar la vacunació dels nens i nenes de 5 a 11 anys, alumnes de P5 a 6è. Actualment el 30% dels nens i nenes de Catalunya d’aquesta edat ja porten la primera dosi de la vacuna. Per facilitar la vacunació vindran a posar les vacunes a l’escola, fora l’horari escolar. Serà properament un dia a la tarda al pavelló de l’escola.

L’equip de Salut de L’ABS de Palamós previ acord amb la direcció de l’escola i el Departament de Salut, pensem que una bona manera d’arribar al major nombre d’infants és amb la col·laboració de les escoles. S’organitzarà de la mateixa manera tant per la primera com per la segona dosis (al cap de 4-8 setmanes de la primera dosis).

Aquesta activitat de reforç a la vacunació COVID es farà fora de l’horari escolar, per tal de no distorsionar la dinàmica escolar i haurà de fer-se amb la presència del pare, mare o tutor legal al moment del acte vacunal.

Els infants que no puguin anar a vacunar-se amb el seu pare, mare, tutor legal hauran d’anar acompanyades d’una persona adulta que porti l’autorització signada i impresa. Descarrega’t l’autorització aquí.

Heu de respondre la circular abans de divendres 17 de gener.

Us podeu descarregar la circular aquí