Treball globalitzat a 4t: L’aigua

Els alumnes de 4t hem començat el treball globalitzat amb el tema de l’aigua. Ho enfocarem a través de l’estalvi de l’aigua i el treball dels (Objectius de Desenvolupament sostenible). Aquest projecte el treballarem de manera globalitzada i implicant altres àmbits (matemàtic, lingüístic i científic). Partirem d’un aprenentatge real i significativa perquè els alumnes siguin els protagonistes reals de las situació d’ensenyament-aprenentatge.

Farem un recorregut plegats descobrint diferents aspectes relacionats amb l’aigua (estat de l’aigua, el seu cicle, mars i rius, illes de plàstic…) tot realitzant experiments, activitats cooperatives i afavorint la competència digital (utilitzant chromebooks). Partirem sempre del mètode científic i els seus passos per fer-nos preguntes i elaborar hipòtesis.

Per tal de dur a terme el projecte treballaran en grups barrejats de les 2 classes de 4t per tal d’afavorir a la cohesió del nivell i afavorir al treball cooperatiu. Amb aquest projecte aprendrem a ser crítics i conscients del que comporta malgastar l’aigua.

El més important que aprendrem és que l’aigua és molt important per la vida de tots els éssers vius i que no l’hem de cuidar ja que sense aigua no hi ha vida!

Per veure fotos sobre com hem iniciat el projecte, fes clic a la foto !