Tastet de Judo a 1r i 2n

Aquest curs en Jordi Garcia Muñoz, 7è Dan de judo, entrenador Nacional, coordinador de judo infantil en la federació Catalana i  membre del club Dojo Palamós ha vingut a l’escola per donar a conèixer aquest esport als nens i nenes de 1r i 2n. Ens ha fet un tastet a través de jocs, exercicis psicomotrius, tècniques senzilles….transmetent  valors dels judokes de tot el món i que formen part del “Codi Moral del Judo” que són el respecte, l’educació, l’autocontrol i l’esforç de superació…. Gràcies Jordi per venir a l’escola!!

Podreu veure les fotografies aquí.