Tancament del trànsit dels carrers de l’escola

A partir del proper dilluns 28 de setembre es tancarà el trànsit del carrer Foment i el del carrer Prosperitat a l’alçada del carrer Muntaner a les hores d’entrada i sortida a l’escola. L’horari de tancament serà de dilluns a divendres a les 8:15 h, 11:45h, 14:15h  i 15:45h.  El tancament tindrà una durada de 30 minuts.

Després de dues setmanes d’inici de curs hem detectat que hi ha molta acumulació de persones en alguns entrades/sortides de l’escola. Per aquest motiu i per poder ocupar la via pública a les hores de més circulació de famílies es restringeix el trànsit en aquests carrers.

Escola La Vila

Ajuntament de Palamós