Servei de menús per emportar

Informació per les famílies amb alumnes becats usuaris del servei de menjador escolar

1. Persones beneficiàries

El menú per emportar està previst per a l’alumnat usuari del servei de menjador escolar que té un ajut individual de menjador (del 70 o del 100 %) i no pot utilitzar temporalment aquest servei, amb motiu de les mesures preventives que es prenguin per la COVID-19 (quarantena, aïllament o confinament del centre).

2. Com sol·licitar el servei de “Menús per emportar”

Les famílies que us trobeu en aquesta situació heu de comunicar al centre escolar si voleu o no el servei diari de menú per emportar mentre el vostre fill/a no pugui assistir a l’escola. Per fer-ho, caldrà que entregueu el document 1 “Declaració família per a la recollida de menús per emportar” i, en el cas que no pugueu recollir el menú ni el pare ni la mare ni el tutor/a de l’alumne/a, també haureu de presentar el document 2 “Autorització per a la recollida del menú a un tercer”. Aquests dos documents són vàlids per a tot el curs escolar 2020-2021.

No us podrem prestar el servei de menús per emportar si abans no heu presentat al centre escolar aquesta documentació.

3. Lloc de recollida del menú i horari

Haureu de recollir el menú diàriament al centre escolar, entre les 12.45 i les 13 h, al lloc que prevegi l’escola.

No es lliurarà cap menú ni abans ni després d’aquest horari. Als centres escolars amb jornada continuada, l’horari de recollida serà de les 14 a les 14.15 h.

4. Composició del menú i recomanacions higièniques

– El menú per emportar consta de 1r plat, 2n plat, pa i postres (se segueix la mateixa composició del menú servit a l’escola).

– L’entrega del menú es fa en recipients d’un sol ús, un per a cada plat i amb una bossa individual.

– És important que seguiu les condicions higièniques següents:

• Heu de venir a recollir el menú amb les mesures de seguretat de la Covid-19 establertes.
  • Una vegada hàgiu rebut el menú, l’heu de portar a casa al més aviat possible i, sobretot, abans no passin dues hores.
  • Heu de consumir el menú el mateix dia.
  • Renteu-vos les mans abans de manipular-lo.

5. Documents annexos

Document 1 – Declaració família per a la recollida de menús per emportar.

Document 2 – Autorització per a la recollida del menú a un tercer.

Cliqueu per descarregar-vos els documents.