Sant Jordi 2023

Aquest any Sant Jordi arriba ple d’activitats a l’escola.

Al llarg de la setmana farem Tallers de Sant Jordi amb la creació de roses i dracs,  taller de Punts de llibre,  parades de llibres, recomanacions literàries entre altres sorpreses.

Contacontes: Tenim famílies voluntàries que vindran a explicar-nos contes a les classes. Del 17 al 28 d’abril.

El divendres 21 d’abril a les 14:45h de 3r a 6è gaudiran de l’espectacle de màgia amb Màgic Raül

El dilluns 24 d’abril al matí petits i mitjans gaudiran de l’espectacle de contes i música amb Rah-mon Roma. Rah-mon Roma és cantant i animador infantil des de fa una colla d’anys.

Podeu veure totes les fotos del Sant Jordi 2023 a l’escola clicant aquí

Juga a les activitats de Sant Jordi de l’edu365.cat

Feliç  Sant Jordi a tots i totes !