Sant Jordi 2019

Aquest any Sant Jordi arriba ple d’activitats a l’escola.

Els nois i noies de 6è van a l’espai Gent gran de Palamós a fer un espectacle artístic.

Estenem poesia a l’escola i al carrer Major de Palamós. L’escola i Òmnium Cultural us convida a viure la diada de Sant Jordi envoltats de poesia, agafeu la vostra!  Per primer any organitza l’Estenem poesia, una estesa de poesies perquè els vianants puguin escollir la seva i endur-se-la a casa.

Us animem a passejar-hi, envoltar-vos de poesia i endur-vos la que us agradi més. Podeu compartir la vostra experiència amb l’etiqueta #Estenempoesia. L’escola també s’omple de poesies: entrada, patis, exteriors…. compartiu amb nosaltres el Sant Jordi d’enguany.

Dimarts 23 d’abril al matí els nens i nenes d’educació infantil visitaran les parades de llibres i roses del carrer major.

A la tarda ens trobarem al pati on hi haurà un poema encadenat amb actuacions musicals. Els nois i noies de 6è faran un espectacle de Sant Jordi.

Venda de llibres per Sant Jordi. Els/les alumnes de 5è vendran llibres a l’escola i es farà parada de manualitats al carrer major per ajuda al viatge de fi de curs.

Juga a les activitats de Sant Jordi de l’edu365.cat

Informació de les activitats de Sant Jordi a Palamós