Sant Joan Florit i entrega de Premis El Caliu

Diumenge 7 de maig es celebra a Sant Joan de Palamós la diada Sant Joan florit. Carrers engalanats, espectacles i fira d’artesania. La nostra escola participa engalanant de primavera el carrer de l’Església , a la paret de Can Sagàs.

L’ escola La Vila participa. Els nens i nenes de la comunitat de petits han creat tota la decoració de primavera per Sant Joan Florit. Esperem que us agradi !

De les 10.00h a les 20.00h feu una passejada pel barri de Sant Joan, lluït amb catifes i ornaments de flors dels veïns que omplen patis, carrers i racons del barri vell de Sant Joan. Hi haurà actuacions en directe, al llarg de tot el dia: “coros”, gospel, dansa, parades d’artesania en el centre històric.

A les 11,15h al local social de l’Associació el Caliu de Sant Joan es farà entrega dels Premis del Concurs de redacció El Caliu, on han participat els nostres alumnes de 6è.

Felicitem a la Jana Ramírez pel Segon premi de redacció del Caliu 2023

Organitza: Associació de veïns de Sant Joan