Reunió del Menjador Escolar

Dijous 14 d’octubre a les 17 h tindrà lloc la reunió informativa sobre el menjador escolar .

La reunió serà per videoconferència i comptarem amb la presència de Josep Planas, Laia Basiera, Iban Castells, Anna Bosch i Pilar Ortega (Coordinadora del menjador), responsables de l’empresa BoiSa.

Enllaç a la videoconferència

Aquest curs 21-22 el Servei de Menjador està gestionat per l’empresa BoiSa dins el contracte de gestió signat amb el Consell Comarcal del Baix Empordà.

En aquesta trobada l’empresa explicarà el Projecte educatiu del servei i atendrà a tots els dubtes de les famílies usuàries del Menjador Escolar. Més informació a la web de BoiSa

Podeu veure la presentació de la reunió aquí (en breu)