Relats per a joves a la Biblioteca de Palamós

Els alumnes de 5è i 6è anem a la Biblioteca Lluís Barceló i Bou de Palamós el dimarts 17 de novembre matí.

Realitzaran l’activitat Relats per a Joves, pensada i dirigida per a alumnes de Cicle superior de Primària (5è i 6è) i alumnes de 1r d’ESO, amb la finalitat de promoure i potenciar els hàbits lectors. Una activitat que es durà a terme tenint en compte les directrius marcades per les administracions educatives i sanitàries.

Com a l’inici de l’activitat s’ha previst el visionat d’un breu audiovisual a l’escola sobre la figura de Jean La Fontaine (1621-1695). Amb motiu de la celebració dels 400 anys del seu naixement l’any 2021, la sessió consistirà a donar a conèixer l’autor i algunes de les faules menys conegudes, amb valors ètics ben diferents. D’altra banda, es mostraran les obres de diferents il·lustradors que van quedar eclipsats per l’obra de La Fontaine. A càrrec d’Olga Cercós (contista i actriu)

Podeu veure fotos de l’activitat a la Biblioteca de Palamós aquí

Web de la Biblioteca de Palamós