Recollida d’aliments

Setmana solidària del 14 al 18 d’octubre de 2019 ( horari escolar )

Benvolgudes families, Acció Solidària Logística (ASL) és una petita ONG de bombers, especialitzada en emergències. Necessitem recollir  aliments per als migrants-refugiats que aviat hauran d’afrontar l’hivern a mils de kilòmetres de casa seva,a Velika Kladusa (Bòsnia). Allà hi malviuen més de 1000 refugiats esperant poder entrar a Europa.

Per això, aquest Octubre, en col·laboració amb la ONF No Name Kitchen els hi portarem tots el aliments recollits. Aquesta és una campanya de molts centres educatius del país.

Necessitem recollir: pots de tomàquet, tonyina, galetes, oli, fruits secs, pasta, arròs, llegum sec, llegum (conserva), cus cus, dàtils i farina.

Podreu deixar els aliments a les caixes de recollida de l’escola. Moltes gràcies per col·laborar

Més informació a la web d’Acció Solidària i Logística i l’ ONG No name Kitchen

Carta d’agraïment de l’ONG:
Des d’Acció Solidària i Logística us volem agrair la vostra participació i col·laboració en la campanya de recollida d’aliments per enviar a les persones que es troben forçadament instal·lades als Balcans, després dels seus fracassats intents d’entrar a Europa per buscar refugi.
Pròximament, els aliments recollits sortiran des de Catalunya en una furgoneta enviada per l’ONG No Name Kitchen des de Pamplona, per descarregar a la regió de Velika Kladusa (Bòsnia) i abastir els més de 700 migrants que malviuen a la frontera entre Bòsnia i Croàcia.
És per això que us enviem una carta d’agraïment i un diploma per tal que, si us ve de gust, els penjeu a les vostres aules, al vostre centre o bé li ensenyeu als infants que han col·laborat en la campanya.
Esperem poder col·laborar novament amb vosaltres en un futur.
Una forta abraçada de part de tot l’equip d’Acció Solidària i Logística.