Quota AMPA per família Curs 23-24

Aquest any hi ha hagut un canvi de junta a l’AMPA de l’escola. De cares al curs vinent volem donar-li un nou impuls i hem preparat canvis i millores:

-Aviat us farem arribar una enquesta sobre els dissenys del nou xandall que podreu comprar en una botiga propera a l’escola (ja no a l’oficina de l’AMPA).
-Un caire més cultural a les acollides i casals.
-Una oferta millorada d’extraescolars amb preu assequible .
-Festes, xerrades i activitats familiars que ajudin a donar caliu a la comunitat escolar.
-Seguir enriquint els nostres patis i subvencionant els autobusos de segon i sisè.I molt més!

NOMÉS UN PAGAMENT DE 40 EUROS PER FAMÍLIA.
Del 15 de juny al 15 de juliol. Es farà a través del codi de barres o transferència bancaria

IMPORTANT! Especificar els NOMS i COGNOMS i CURS dels vostres fills i/o filles

Podreu gaudir dels DESCOMPTES i del REGAL de DUES ACOLLIDES GRATUÏTES per gastar quan ho necessiteu (sempre i quan hi hagi disponibilitat aquell dia).
NOVETAT! Pel curs que vinent: NO HI HA QUOTA DE MATERIAL dins la quota de l’AMPA. Aviat us farem arribar informació sobre com funcionarà la compra del material i de l’agenda per les famílies de primària.

Els nens/es porten la circular a casa. També us la podeu descarregar la circular aquí

Vols formar part de l’ AMPA ? Aquí t’expliquem com fer-ho