Psicomotricitat a P4 i P5

Reporters La Vila

Els nens i nenes de P4 i P5 fan psico el dimarts, dimecres i divendres al matí. Es divideixen les quatre classes en tres grups i de cada grup van vuit alumnes. Cada nen o nena fa psico un cop a la setmana.

Han de portar xandall i bambes amb velcro.

Moltes vegades fan treballs d’expresió corporal equilibri, cordinació etc… També fan joc lliure amb diferents materials.

Per aprendre a seguir les normes solen fer jocs senzills amb diferents normes. La Núria Garcia, és la mestra de psicomotricitat, i li agrada molt utilitzar materias per manipular i experimentar. Ara estan començant a fer activitats per parelles. També fan estacions, van rodant. La Nuri està a l’estació que més li interessa i els altres fan joc autònum.

Molt sovint posa reptes per pensar i resoldre amb el cos. Treballen amb música tranquil·la de fons, sobretot quan fan treball amb el cos.

També introdueixen molt la relaxació.

Els nens i nenes de l’escola s’ho passen de maravella a psicomotricitat

Totes les fotos de psicomotricitat aquí ( en breu )