Programa de vacunacions als alumnes de 6è

El Departament de Salut administrarà les vacunes als alumnes de 6è de l’escola segons el calendari de vacunes vigent. Les vacunes que s’administren a 6è curs de primària són les següents:

– La vacuna contra el papil·lomavirus (VPH); s’administra en dues dosis i únicament a les noies.

– La vacuna contra l’hepatitis A (VHA); s’administra en dues dosis.

– La vacuna contra la varicel·la (VVZ); s’administra en dues dosis als nois o noies que no hagin passat la malaltia ni hagin rebut la vacuna. En cas que el vostre fill o filla estigui vacunat amb una dosi se li’n administrarà la segona.

– La vacuna antimeninocòccia C conjugada (MCC); s’administra una única dosis.

Per tal de poder administrar les vacunes cal retornar el full d’autorització signat pel pare/mare (adjunt de color verd ) abans del divendres 30 de setembre .

El dilluns 21 de novembre a les 11 h venen del CAP a posar les vacunes. És imprescindible que aquest dia el vostre/a fill/a porti el carnet de vacunes.

Per a més informació podeu consultar el Canal Salut del Departament de Salut o trucar al telèfon 061 del CatSalut Respon.

Us agraïm per endavant la vostra col·laboració.

Circular per les famílies

Informació del Departament de Salut

Autorització per vacunar a l’escola