Primer contacte amb la comunitat de centres referents del Laboratori de transformació educativa

El divendres 9 de juliol hem realitzat el primer contacte amb els 12 centres educatius que hem esdevingut membres de la Comunitat de Centres Referents del Laboratori de Transformació Educativa.

Un repte i una responsabilitat pertànyer a aquesta estructura que ens ajudarà a seguir creixent, compartir i aprendre amb la resta de centres referents i amb la Subdirecció d’ Innovació educativa del Departament d’Educació. Una xarxa que busca la transformació dels centres però també del sistema educatiu per adaptar-lo a les noves necessitats de l’alumnat, dels docents i de les comunitats educatives.

Molt content de poder formar-hi part després de la facilitació rebuda per la Mercè Sayos, mestra de l’Escola de Vall-llobrega, i aconseguir ser centre avançat acompanyat d’un munt de centres de Catalunya. Les escoles referents d’arreu tenim l’objectiu de transformar el sistema educatiu de Catalunya.