Premis del XX Concurs del punt de llibre de Sant Jordi

Dijous 21 d’abril a la tarda s’ha fet l’entrega dels premis del XXè Concurs de Punts de llibre de Sant Jordi de la Biblioteca de Palamós.

La proposta d’aquest any ha girat al voltant dels personatges d’Enid Blyton. Han participat els alumnes de 1r a 6è. Hi hagut dues categories. 1a categoria de 6 a 8 anys i 2a categoria de 9 a 12 anys.

De la nostra escola han quedat els/les següents finalistes:

Carla Jaen, Amadeo Adamek, Noa Sabba, Nada el Fakousi, Oriol Perereira, Eneco Garcia, Donato Di Sabato i Mar Aguilera.

Les guanyadores han estat la Marjorie Màrquez (1a Categoria) de L’ Escola La Vila  i l’ Ava Kemmoun (2a categoria) de l’Escola Vedruna.

Felicitats a totes les artistes !