Premi Espiral: “Baldufa de plata”

El passat diumenge 28 de juny es va celebrar de manera virtual la cerimònia  d’entrega dels XIV premis “Espiral” i el projecte que s’ha realitzat aquest curs a la comunitat de grans, Dissenyem cooperativament una ruta virtual per l’escola, que era finalista, va rebre el segon premi: la baldufa de plata en la categoria “Tendència en perspectiva”.

El “premi espiral” és un concurs nacional que l’organitza l’associació “Espiral, educació i tecnologia” i que des de fa uns anys, valora projectes educatius innovadors que utilitzen les eines digitals per crear continguts curriculars i que afavoreixen entre altres aspectes, la inclusió educativa, així com la motivació de l’alumnat.

Dissenyem cooperativament una ruta virtual per l’escola és un espai d’aprenentatge en el qual l’alumnat s’ha familiaritzat amb les tecnologies immersives (realitat virtual i realitat augmentada) i ha pogut participar en el disseny d’una ruta virtual pels diferents espais de l’escola La Vila.

Estem molt contents pel premi! Si voleu accedir al projecte de l’escola presentat feu clic aquí  i si voleu veure la resta de projectes premiats en les diferents categories podeu clicar aquest enllaç.