Preinscripció fora de termini curs 23-24

La preinscripció escolar del curs 23-24 ha estat del 6 al 20 de març de 2023 ambdós inclosos. Una vegada passat el període de preinscripció establert s’obre un nou període per poder fer la preinscripció fora de termini. Del dilluns 27 de març al dijous 27 d’abril.

Passat aquest període cal dirigir-se a l’Oficina Municipal d’Empadronament. Casa Montaner. Adreça Parc dels Països Catalans, 3. Palamós

Totes les sol·licituds són en format telemàtic en aquests enllaços: Educació infantil (P3-P4 i P5) o Educació Primària (1r, 2n, 3r, 4t, 5è i 6è). No es pot presentar cap preinscripció en paper a la secretaria de l’escola. No cal lliurar cap documentació presencialment al centre educatiu que indiqueu en primera opció.

Preinscripció 23-24 Calendari , Documentació i criteris.

Oferta de places a l’Escola La Vila

Infoescola. Preinscripció dels ensenyaments obligatoris 2023-24

RESOLUCIÓ EDU/507/2023, de 16 de febrer, per la qual s’aproven les normes de preinscripció i matrícula d’alumnes als centres del Servei d’Educació de Catalunya i altres centres educatius, en els diversos ensenyaments sostinguts amb fons públics, per al curs 2023-2024.

Tota la informació sobre la preinscripció del Departament d’Ensenyament la trobareu aquí.