Preinscripció curs 2020-21

El període de preinscripció del curs 2020-21 és del dimecres 13 al divendres 22 de maig. El període de preinscripció ha finalitzat. Per noves preinscripcions s’ha de trucar al telèfon de l’OME (Oficina Municipal d’Escolarització) al telèfon 972318702

Atenció: s’ha de preinscriure els/les alumnes nous de P3 i altres cursos que volen canviar de centre escolar. Els/les nens/es que estan matriculats el curs 2019-20 i volen continuar a la mateixa escola no han de fer el procés de preinscripció.

A partir del 13 de maig es pot fer telemàticament. Aquest és l’enllaç per fer-ho telemàticament. Recordeu que cal evitar desplaçar-se al centre escolar. A mesura que sigui possible s’ha de fer per via telemàtica.

Del 19 al 22 de maig també es pot fer presencialment en el centre escolar. Horari de 9h a 13:30 h. No s’han de portar documents a l’escola sinó documents escanejats o fotografiats i enviar-los per mail. No s’acceptaran documents en paper.

Cal demanar cita prèvia abans d’anar a l’escola. Clica aquí

Per més informació pots enviar un correu a l’escola b7002569@xtec.cat o bé trucar al 972314344 ( de 9 a 14 h). Codi de centre 17002569

Necessites un volant d’empadronament de l’Ajuntament ? Clica per saber com demanar-lo

Vols conèixer una mica més la nostra escola? Sol·licita contactar amb nosaltres per videoconferència a través del correu electrònic de l’escola

La preinscripció presencial es farà sota estrictes mesures de seguretat per evitar la propagació de la COVID-19, segons les recomanacions de les autoritats sanitàries. Només podrà entrar al centre escolar una sola persona. La cua es farà a la part exterior.

Publicació de l’oferta de places a l’ Escola La Vila pel curs 2020-21 Poseu el codi de centre 17002569

Aquí trobareu els enllaços on s’especifica tota la informació i la documentació que heu de portar:

Sol•licitud de preinscripció S’ha de portar el bolígraf de casa

Clica per descarregar què necessites portar a la preinscripció i els criteris de prioritat.

Calendari del procés de preinscripció

Més informació a la web del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

RESOLUCIÓ EDU/576/2020, de 28 de febrer, per la qual s’aproven les normes de preinscripció i matrícula d’alumnes als centres del Servei d’Educació de Catalunya i altres centres educatius, en els diversos ensenyaments sostinguts amb fons públics, per al curs 2020-2021.

RESOLUCIÓ EDU/977/2020, de 8 de maig, per la qual s’actualitza el procediment i es modifica la Resolució EDU/576/2020, de 28 de febrer, per la qual s’aproven les normes de preinscripció i matrícula d’alumnes als centres del Servei d’Educació de Catalunya i altres centres educatius, en els diversos ensenyaments sostinguts amb fons públics, per al curs 2020-2021.