Portes obertes a l’escola La Vila

Degut a la situació excepcional que estem vivint, les Jornades de Portes Obertes programades a la nostra escola pels dies 20, 21 i 24 de març van quedar anul·lades.

Amb l’objectiu de donar conèixer el nostre centre i el seu projecte, a totes aquelles famílies que estiguin interessades, us oferim la següent informació:

Hem ampliat la informació, que inicialment recollia aquesta presentació, per tal que pugui ser el més completa i clarificadora possible, davant la impossibilitat d’explicar-ho en una xerrada.

L’escola La Vila és l’escola de tots i totes. Fem de les diferències una oportunitat d’aprenentatge. Pensem que l’acompanyament emocional és bàsic, escoltem als alumnes i creiem en ells. Els infants són sempre el centre de totes les propostes, conscients de la realitat que viu cada un d’ells, el seu entorn, les seves capacitats i els seus interessos.

Som conscients dels canvis de futur que s’intueixen i per tant potenciem habilitats que creiem que seran indispensables pels nostres infants: la flexibilitat, la creativitat, la resiliència i les competències emocionals .

El nostre propòsit és acompanyar a tots els nens i nenes a desenvolupar aquestes competències que els preparin per poder viure amb garanties en un món complex i canviant. L’escola La Vila vol avançar cada vegada més cap a un treball globalitzat i  compromès amb l’entorn.

L’escola està organitzada en tres comunitats: petits (P3-P4 i P5) , mitjans (1r, 2n i 3r) i grans (4t, 5è i 6è). A cada comunitat hi ha un grup de mestres que treballa en equip i comparteix els seus coneixements i habilitats per enriquir al grup.

Ara podeu clicar a cadascuna de les comunitats per conèixer més bé com treballem i on podreu veure els ambients i espais d’aprenentatge que es duen a terme a l’escola. Segueix el dia a dia de l’escola des dels nostres canals: youtube, facebook, twitter, instagram