Jornada de Portes Obertes

Dissabte 4 de març a les 9:30 h

Dilluns 6 de març a les 9 h

Dimarts 7 de març a les 15h

Rebuda en el pavelló de l’escola. Presentació del projecte educatiu del centre. A continuació visita de les instal·lacions

Presentació de Portes Obertes.

Tríptic amb informació de l’escola

8 recomanacions per triar escola. Fundació Jaume Bofill

Segueix el dia a dia de l’escola des dels nostres canals: facebook, twitter i instagram

Escolta com triar centre, preparar la documentació, presentar-la, respectar els terminis i entendre el sistema de punts

Preinscripció 23-24 Calendari , Documentació i criteris  i  Enllaç per fer la preinscripció a INFANTIL. Enllaç per fer la preinscripció a PRIMÀRIA ( en breu )

Oferta de places a l’Escola La Vila

El termini de presentació de sol·licituds previstos per al segon cicle d’educació infantil, primària i secundària obligatòria és del 6 al 20 de març, ambdós inclosos.

Infoescola. Preinscripció dels ensenyaments obligatoris 2023-24

RESOLUCIÓ EDU/507/2023, de 16 de febrer, per la qual s’aproven les normes de preinscripció i matrícula d’alumnes als centres del Servei d’Educació de Catalunya i altres centres educatius, en els diversos ensenyaments sostinguts amb fons públics, per al curs 2023-2024.

Tota la informació sobre la preinscripció del Departament d’Ensenyament la trobareu aquí.