Període de matriculació a Infantil i Primària

Dmatriculael dilluns 13 al divendres 17 de juliol s’obre el període per formalitzar la matrícula dels alumnes d’educació infantil i primària pel curs 2020-21. Cal que consulteu la llista d’admesos del període de la preinscripció que trobareu penjada aquí i al taulell d’anuncis de l’escola, per saber si podeu matricular el nen/a. La llista d’admesos es penja el dimarts 7 de juliol.

Els alumnes que no formalitzen la matrícula en el període establert es considera que renuncien a la plaça adjudicada.

Tota la documentació per la matrícula us la podeu descarregar aquíNota informativa.

Sobre les quotes d’inici de curs per alumnes nous i més informació del curs 20-21 en breu rebreu més informació.

No cal venir a l’escola. Es pot enviar tot escanejat o en format fotografia per mail al correu b7002569@xtec.cat

S’ha de fer arribar a l’escola el document de matrícula, una foto o fotocòpia del llibre de vacunes, la targeta sanitària i una fotografia mida carnet del/de la vostre/a fill/a.

Es pot presentar una reclamació a la llista d’admesos a la Comissió de Garanties del procés de preinscripció de Palamós. Per fer la reclamació s’ha d’omplir el full de reclamació i enviar-lo a l’escola al correu b7002569@xtec.cat

Més informació a la web del Departament d’Ensenyament.