Nadal a l’Escola

Queden suspeses les cantades de Nadal a l’escola. Aquest Nadal teníem previst fer les cantades al pavelló de forma presencial. La setmana vinent havien de començar les cantades, però l’actual situació de pandèmia ens obliga a suspendre-les. En aquests moments han augmentat els contagis, hem hagut de confinar grups-classe i el Departament d’educació ens recomana no fer actes amb grans multituds dins espais tancats. Per aquest motiu hem acordat suspendre les cantades.

Gravarem els nens i nenes i us farem arribar els audiovisuals. També els penjarem a la web i a les xarxes socials properament.

El dimecres  22 de desembre arriba el patge dels Reis Mags per recollir les cartes dels nens i nenes de l’escola. Farem cagar el tió i farem l’amic invisible.

El dimecres 22 de desembre les classes acaben a les 12:30h. Hi ha servei de menjador fins a les 15h. A la tarda no hi ha classe.

Les vacances de Nadal són del dimecres 22 de desembre a la tarda fins el diumenge 9 de gener de 2022, inclòs. Les classes es reprenen el dilluns 10 de gener de 2022.
Bones Festes i Bon any 2022 !