Millorem els patis de l’escola

El dimecres 23 de febrer a la tarda hem treballat plegats per millorar els patis de l’escola: nens i nenes, famílies i mestres. Les millores han consistit en la neteja de les jardineres, la poda d’arbres i arbustos i la vernissada de mobiliari.

Alhora, hem millorat la zona de la cuineta de primària plantant llorer i hem canviat el tancat de fusta i la instal·lació de troncs a infantil.

Fins fa ben poc, a causa de la pandèmia, les famílies no podien entrar al pati de l’escola. Els espais exteriors del centre necessiten un manteniment constant.

Cliqueu aquí per veure totes les fotos de la trobada.

Properament farem una nova trobada tot el matí per seguir millorant tots els patis de l’escola.

Gràcies alumnes, famílies i mestres per ajudar a tenir uns millors patis per tots i totes.