Mercat de la joguina solidària

La Taula Palamós Solidari ha convidat a les escoles de Palamós a participar en el projecte que durà a terme aquesta campanya de Nadal, el Mercat de la Joguina Solidària.

Tots tenim a casa joguines en bon estat i que els nostres fills i filles ja no utilitzen. Aquestes joguines poden tenir una nova vida en mans d’altres infants sempre i quan estiguin en bon estat.
Es muntarà un mercat solidari de jocs i joguines. Es contempla com un projecte de tres dimensions: per una banda, ens ajuda a educar als nostres infants fent-los ser conscients del valor de les coses, de les necessitats de la gent que tenim al nostre entorn i de la importància de reutilitzar i reciclar; a més, dóna l’oportunitat a moltes famílies de poder oferir joguines als seus infants sense necessitat de fer front a grans despeses que suposaria comprar-les noves, i finalment, els diners aconseguits amb aquest mercat van destinats a un projecte de caire solidari escollit d’entre totes les propostes que han arribat a la Taula Palamós Solidari. En aquesta edició, els beneficis aniran destinats a la Associació Tirita Clown, que vetlla per mantenir els somriures dels infants durant les seves estades hospitalàries.

La recollida de joguines es farà a les hores d’entrada a classe, del 18 fins el proper 29 de novembre. Cal que les joguines estiguin revisades i en bon estat. Caldrà deixar les joguines sota l’escala davant del lavabo de les nenes (de baix) o a l’entrada d’infantil  (sota l’escala).

El mercat solidari de joguines serà els dissabtes 11 i 18 de desembre a la Plaça dels arbres durant tot el dia, de 10 a 20 h. En cas de mal temps el mercat es trobarà situat al local situat al carrer Santa Marta, 6.  Esperem que trobeu aquest projecte interessant i engrescador i vulgueu col·laborar-hi un any més.

Gràcies per la vostra atenció i col·laboració.

Descarrega’t la circular del Mercat de Joguina solidària.