Menjador escolar

Benvolgudes famílies,

com ja sabeu l’empresa BoiSa Catalunya porta la gestió del Servei de Menjador de l’escola des d’aquest curs 21-22. El servei de menjador està gestionat pel Consell Comarcal del Baix Empordà i a través de concurs públic es cedeix a una empresa.

Cada dia, la Sra. Pilar Ortega, coordinadora del servei de menjador escolar es troba a l’escola de 8:45 a 9:15 per atendre a les famílies: menú, pagaments, incidències, etc.

Per d’altra banda hi ha dos pares/mares representants del Consell escolar que formen part de la Comissió de menjador i que també atenen totes les demandes que es vulguin de les famílies. Les representants són l’Àfrica Pineda i la Marta Romero.

Podeu enviar les vostres opinions sobre el menjador escolar a través del correu: comissiomenjador@escolalavila.cat. Les opinions es traslladen a la comissió de menjador on hi ha representants de l’empresa, el consell escolar, monitores i direcció del centre.

Si per alguna incidència voleu parlar amb la direcció de l’escola podeu passar cada dia de 8:30 a 9:30 h o hores convingudes amb cita prèvia.