Manteniment de l’escola a l’estiu

Reporters La Vila

Que fa en Martí, el conserge, quan els alumnes estem de vacances? El proper divendres 21 de juny comencem les vacances d’estiu i tornarem el 12 de setembre. La nostra escola té molts anys i sempre hi ha feina per fer: pintar les aules, canviar fluorescents, arreglar desperfectes, treure males herbes, etc.

Li hem fet algunes preguntes per saber quines feines tindrà aquest estiu.

Resultat d'imatges de LAMPISTA

1-Quina es la feina principal quan els alumnes estan de vacances a l’estiu? Arreglar  l’escola i ajudar als tots els que venen a fer feina al centre, moure taules i cadires, etc.

2-Quines són les coses que més s’espatllen ? Les Llums i fluorescents.

3-Has estat a altres escoles ? No.

4-Saps arreglar-ho  tot o de vegades truques a algú ? No tot, de vegades necessito ajuda.

5-Quin es el teu treball ? Conserge i manteniment del centre.

6-Perquè has vingut a aquesta escola ? Perquè em vaig presentar per treballar per l’ajuntament.

7-Aquesta escola t’agrada? Sí, molt.

8-T’agrada el teu treball? Si, molt.

9-Per què has decidit ser conserge en una escola ? Perquè m’ agradava des de petit.

10-Quants anys portes treballant aquí? Porto 7 anys  treballant a l’escola.