L’escola a casa

Dimarts 14 d’abril comença el tercer trimestre. Encara no podem tornar a l’escola.

Per tant és un trimestre virtual i caldrà treballar des de casa. Per aquest motiu hem creat una web que porta per títol L’escola a casa.

Les/els mestres han planificat tasques per cada setmana. Podreu seguir-les per cursos i podreu enviar la feina als mestres. Trobareu també a la web els emails de tots els/les mestres del centre.

Clica a la imatge de l’Escola a casa per saber quines activitats i propostes has de fer per cada curs.