Les ombres a 1r

L’ombra ens persegueix tot el dia?, quan desapareix?, les ombres poden ser de colors?, les ombres canvien?… a l’inici de tot projecte sempre ens sorgeixen moltes preguntes. A primer és el que està passant aquests dies. Tenim moltes ganes de saber on ens portarà.

El passat dilluns a la tarda vam rebre un missatge d’un personatge que ens acompanya des d’inici de curs. Ens proposava investigar sobre l’ombra i així ho vam fer. Aquí teniu un collage amb les fotos més representatives. El dimarts, vam sortir fora de l’escola per saber si el que passava dins de l’escola també passa fora.