Laboratori de transformació educativa

El Departament d’Educació  impulsa la transformació educativa a través d’un programa d’innovació que es diu “Laboratori de Transformació  educativa “ .

Aquest programa es fonamenta en diverses experiències reeixides i , especialment, del programa d’Escola Nova 21 en el que La Vila va formar part durant els tres anys que es va dur a terme. Aquest curs entrem a formar part d’aquest nou projecte d’innovació del Departament.

Aquest programa consisteix en l’aprenentatge compartit dels centres que en formem part, alguns en processos molt avançats, en camí o començant el procés. L’objectiu és induir a la transformació de manera accelerada, a partir de la realitat singular de cada centre i d’una exhaustiva diagnosi del seu projecte pedagògic.

Les famílies també podreu participar d’aquest procés. Us anirem informant del com i el quanDe moment us convidem a saber més del projecte i de tot allò que suposa la transformació educativa. Per facilitar la trobada ja que en aquests moments haurà de ser en videoconferència, agrairem a tots i totes els que estigueu interessats en saber-ne més, envieu a la vostra tutora o tutor un correu comentant que hi estaríeu interessats  i en quina franja horària us aniria més bé. Abans que finalitzi aquest primer trimestre hauríem de trobar la data, per tant teniu temps fins el 30 de novembre per enviar el mail als tutors/tutores.

Avancem junts per una educació de qualitat

Equip docents de l’escola La Vila