La Fira nadalenca

La nostra escola ha participat a la tradicional Fira Nadalenca de Palamós. La fira ha tornat després de dos anys aturada per la pandèmia.

Diumenge 18 de desembre, el carrer Major va acollir, de les 10 a les 14 h, la 44a edició d’aquesta tradicional activitat amb objectius solidaris. Mitjançant la venda de productes decoratius de nadal o el sorteig d’obres d’art, la fira nadalenca va recaptar diners a benefici de les persones amb discapacitats psíquiques de la comarca. La recaptació global de totes aquestes activitats es destinaran enguany a l’associació AFATRAM i l’associació Trampolí, que fomenten activitats i projectes per a les persones amb discapacitats psíquiques del Baix Empordà.

Dins el marc de la fira nadalenca es va fer entrega dels premis del Concurs de Dibuix de Nadales del Cercle Artístic de Palamós. El 3r Premi ha estat per l’ Izan Francisco, alumne de 3r.

Organitza:Associació Fira Nadalenca de Palamós
Més informació a la web de l’Ajuntament de Palamós