La castanyada a l’escola

Benvolguts pares i mares de l’escola. Del dimarts 29 al matí de dijous 31 d’octubre els vostres fills/es han de portar a l’escola 15 castanyes amb un tall fet.

Dijous 31 d’octubre al matí arriba la Castanyera a La Vila a buscar les castanyes que ha portat la mainada de l’escola.

Dijous a la tarda farem la festa de la castanyada. Cantarem cançons i menjarem castanyes. Tots els/les alumnes que vulguin podran venir vestits de castanyers i castanyeres. Els nens i nenes que es queden a dinar han de portar la roba en una bossa amb el nom i abans de les 15h els disfressarem.

Aquest any la castanyera ve reivindicativa contra el canvi climàtic. Hem treballat la cançó Sing for the climate.

La mainada de l’escola ha estudiat què és el canvi climàtic i com ens afecta. No us sembla que darrerament tarda més a arribar la tardor que fa uns anys ? No creieu que arriba la castanyada i encara anem amb roba d’estiu ? Fem conscients als nostres alumnes dels problemes de no cuidar el planeta

Els pares i mares podran entrar a l’escola a gaudir de la festa a les 16 h de la tarda.

Participeu en les activitats TAC de la castanyada a www.edu365.cat/castanyada/index.htm