Jornada d’espais exteriors abril 2022

Diumenge 24 d’abril vam dur a terme la jornada de manteniment dels patis de de l’escola.

Vam gaudir d’un dia excel·lent on famílies, alumnes i mestres vam col·laborar en la millora i manteniment dels espais exteriors del nostre centre. Junts aprofitarem aquest espai d’aprenentatge a l’exterior.

Vam fer dues noves jardineres al pati gran de baix i a la pista esportiva, polir i envernissar la cuineta de primària, polir i envernissar les casetes de la pineda dels petits, restaurar les zones del tobogan d’infantil i cobrir la terrassa d’infantil.

Gràcies a la comissió de famílies de 5è, vam poder fer una arrossada a càrrec de l’Angel, ajudant d’aquesta manera al viatge de final de curs dels alumnes.

Molt agraïts a totes les famílies que van col·laborar i van fer possible una jornada d’espais exteriors genial!

En el següent enllaç podreu trobar un recull de fotos de la jornada.