Jornada de treball als patis de l’escola

AJORNAT A CAUSA DEL MAL TEMPS

El proper diumenge 19 de maig tenim una jornada de treball per la millora dels espais exteriors del centre.

L’escola continua el Projecte d’espais per millorar tots els patis i espais exteriors de l’escola.

Des de fa uns quants anys fem trobades amb les famílies que volen col·laborar amb nosaltres per la millora del centre.

Esteu tots convidats: alumnes, pares i mares, avis, àvies, oncles i tietes, mestres per passar una jornada i ajudar en la millora de l’escola. La trobada és de 10h del matí a les 18 h de la tarda.

Dinar a l’escola a les 14h. Preu 7€ en benefici del viatge de fi de curs dels alumnes de 5è.

Menú: Amanida, fideuà, pa, aigua i postres. Hi haurà servei de venda de refrescos.

Us hi esperem !