Jornada continuada

set-de-playa-con-cubo-pala-y-rastrillo-juniorA partir de dilluns 7 de juny es farà jornada continuada al matí, tal i com es va aprovar en el Consell Escolar de centre.  A la tarda no hi haurà classe.

L’horari serà de 8:30 a 12:30h. per a tothom, a Infantil i a Primària.

L’AMPA continua mantenint el servei d’acollida de 7:45 a 8:30h. i de 12:30 a 13:15h.

El servei de menjador finalitzarà a les 15:00h. Es podrà començar a recollir als/a les nens/es de la comunitat de petits i mitjans a les 14:45h, per la porta principal de l’escola (edifici nou). Les/els noies/s de la comunitat de grans sortiran pel portal verd.

Les classes finalitzen dimarts 22 de juny de 2021