Institut-escola del Vila-romà

Reporters La Vila

L’escola Vila-romà obra un nou institut. L’Ajuntament de Palamós preveu situar-lo a l’Aula d’Aprenentatge, l’antic edifici de l’escola Vila-romà.

L’escola Vila-romà de Palamós serà un institut-escola a partir del curs que vinent, 2020-21. Ho ha anunciat  el conseller d’Educació, molt hble. Sr. Josep Bargalló.

El 2020-2021 es desplegaran 26 nous instituts-escola que s’afegeixen als 53 en funcionament. El centre acollirà l‘oferta d’educació infantil, primària i secundària.El curs vinent s’implementarà el nivell de primer d’ESO i durant els següents anys s’afegiran progressivament els altres nivells de l’Edudació Secundària Obligatòria fins a completar el cicle.

Així, a partir del proper període de preinscripció les famílies podran optar per 3 centres de secundària: IES Palamós, institut-escola Vila-romà i el Vedruna.