Informacions Juny 2020

Divendres 19 de juny arriba el darrer dia del curs escolar 2019-20. Arribem a un final de curs atípic, sense nens, nenes ni mestres a les escoles. La Vila és buida de somriures, rialles, xivarri, converses, moviment, etc. És una situació que no ens podíem imaginar quan el 12 de setembre de 2019 començava el curs.

Agrair  als nens, nenes, pares i mares i mestres de l’escola l’esforç fet aquests darrers tres mesos per poder continuar l’escola des de casa.

Gràcies als nens i nenes per la seva maduresa en passar l’experiència del confinament i la paciència que han demostrat tot aquest temps, el treball escolar a casa i la molta imaginació que han posat en totes les activitats.

Gràcies a les famílies, pares i mares, per tot l’esforç escolar posat en els vostres fills/es a fi d’atendre les seves necessitats educatives i acompanyar-los en totes les tasques proposades des de l’escola.

I gràcies a les mestres i els mestres per l’esforç d’adaptar-se a una situació inesperada, per aprendre a crear un món virtual i per acompanyar als nens/es i famílies tot aquest temps.

Realment, aquest ha estat un curs diferent, i segurament el proper curs 2020-21 també ho serà. Des del Departament d’Educació es vol garantir que tots els nens i nenes en edat escolar puguin venir a l’escola amb normalitat a partir del 14 de setembre. En les properes setmanes rebreu més informació del proper curs i us podrem anar concretant algunes novetats.

Tal i com deia Hesíode L’educació ajuda a la persona a aprendre a ser el que és capaç de ser. Aquesta situació ens ha donat a tots una lliçó en molts sentits.

Us passem una infografia amb informacions importants d’aquest final de curs 2019-20 sobre els informes d’avaluació, el material, les propostes d’estiu, etc.

Esperem que estigueu tots bé de salut i ens puguem veure ben aviat. Bon estiu !

Una abraçada i bon estiu